8/25/13

Life still need to going on...

Hey, I know I long time didnt update.
but I found that its really doesn't matter anymore... really....
now its 4.33am  and I feeling so boring here, so I remember this blog.

Actually I don't know what to say.
I even type very slow cause I really don't know what to type.
Maybe I am just too boring to be here.
We all know what blog is for what but too bad I really don't know what is it lol

I forgot last time I create this blog for what?!
Why this blog exist? haha
Between who cares?!
Ok its been a bit out of topic lol

Ok after the small introduce....
Recently very boring ah!!! nothing to do everyday at home play game and go class only so sad kan?!
I really don't want a life like this haha...

人始终都还会是有梦想的吧?
我的梦想有两个, 其中一个我放弃了,种树?! 哈哈
想到都好笑!!!笨蛋!!!白痴!!!痴心妄想!!!
关于第二个,我希望能重新的真真唱歌。。。

接下来不是我自夸,如有雷同不要告我。^.^
我是两位朋友的老师,教什么??
我教唱歌,哈哈
虽然他们不是说很厉害,但是进步的很快。。。
我很光荣,但是我呢?

我最近真的真的很没有心情。
想唱歌都唱不出的感觉真不是滋味。。。
之前因为失恋对情歌没感觉了,所以都很少动了。。。
当现在想碰回时,我哭了。。。
我再也不能让我的歌声充满灵魂了。。。

我教他们唱歌要有灵魂,不要没投入。。。
那样我会不喜欢,现在我只能躲在角落回想。。。
我当时是怎么做到的, 是什么让我那么有动力的往前走。。。
我以前唱歌是那么的热诚!!!那么热血!!!
现在像咸鱼奖。。。

我已经不是以前那个我了。。。
很多感觉唱不出来了。。。
好想哭一哭哦。。。哈哈
但是眼泪是什么,我看我已经忘了。。。

我的手好冷噢。。。
没有了温度的手掌捉着mic也是没有感觉。。。
我对音乐的热诚不在了。。。
但是对摇滚的灵魂永远不息!!! 哈哈

看来"Bring Me The Night" 又是一首遗憾了。。。
最近疯狂五月天的《入阵曲》!!!
有兴趣的去听一听!!!摇滚的精神!!哈哈

看来废话也说完了,应该没有人看的啦。。
自己写,自己爽!! 再见!!!

招:女拍档一位!!!哈哈!!

No comments:

Post a Comment